loading...
..::سیتنا::..
مجتبی بازدید : 116 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

شاید یک فلش درایو USB در اختیار دارید، اما چون نمی‌توانید هیچ اطلاعاتی بر روی آن بریزید، فلش خود را بدون استفاده رها کرده‌اید. به احتمال زیاد فلش درایو شما write protected است، به این معنی که اجازه فرمت اطلاعات یا اضافه کردن اطلاعات را به شما نمی‌دهد. اما راه حل این مشکل چیست؟در این مطلب به صورت ریشه‌ای این مشکل را بررسی خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 113 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

(93/9/23) تغییرات:

ویرایش جدید

اچ‌تی‌ام‌ال۵ (HTML5)، به عنوان نسخه جدید زبان نشانه‌گذاری ابرمتن برای ایجاد صفحات وب گسترش داده شده‌است. اولین بار در ژوئن ۲۰۰۴ بحث برای ایجاد نسخه جدیدی از زبان نشانه گذاری اچ‌تی‌ام‌ال آغاز شد و در فوریه ۲۰۱۰ نسخه‌های تقریبا نهایی، از این استانداردها ایجاد شدند. در اچ‌تی‌ام‌ال۵ بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. استانداردهایی جدید که شامل قابلیت‌هایی شبیه پخش پرونده‌های ویدیویی و کشیدن و رها کردن که قبل‌ها به افزونه‌هایی مانند ادوبی فلش، مایکروسافت سیلورلایت و گوگل گیرز وابسته بودند.

اچ‌تی‌ام‌ال 5، عنصرها و صفت‌های تازه‌ای معرفی می‌کند که کاربردهای وب‌سایت‌های امروزی را پاسخ می‌دهند. ارایه ی عنصر <nav> به عنوان عنصری برای بخش ناوبری سایت به جای کاربردهای عمومی عنصرهایی چون (<div>) و (<span>) یکی از آن‌ها است. افزوده شدن عنصر <footer> برای ارجاع به پانوشت‌ها یا خطوط پایانی کدهای اچ‌تی‌ام‌ال؛ و عنصر <audio> یا <video> به جای عنصر <object> از دیگر دگردیسی‌های این ویرایش است. همچنین در این ویرایش، برخی از عنصرهای اچ‌تی‌ام‌ال 4/01 مانند عنصرهای <font> و <center>، به کلی منسوخ و کنار گذاشته شده اند که تنها برای تعیین نوع و نحوه ی نمایش محتوای اشان به کار می‌رفتند و وظیفه ی آن‌ها بر دوش شیوه‌نامه‌های آبشاری (CSS) نهاده شده است.لازم به ذکر است که این ورژن همراه با CSS3 میتوانند به راحتی جای jquery را در ساخت گالری و اسلاید شو ها و افکت های دیگر گالری مانند پر کنند.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید نام نویسنده: حسن تفرشی
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 61
زبان: فارسی
حجم فایل: 1.1 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:50 - 93/9/22
منبع: پی سی دانلود

لینک دانلود

مجتبی بازدید : 178 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


خب میخوام آموزش رایگان کردن نت رو براتون بذارم که کار میکنه و خودم امتحان کردم اولا باید بگم که باید شارژ و بسته اینترنتون صفر باشه بعد نیاز به روت نیست و اعدادی که برای رایگان کردن نت هست رو به صورت انگلیسی وارد کنین .ترافیک دانلود هم بالا ۴گیگه :-D و درضمن فقط برای وبگردی و دانلود است و برای لاین و واتساپ و.... قابل استفادهنمیباشد . 
وقتی میخواین بسته بگیرین یه تنظیمات دیگه از اپراتور خود بخواین و اونو ذخیره کنین و برای نت رایگان تنظیماتی که ایجاد کردید رو سیو کنید ........

مجتبی بازدید : 215 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و بازدید کنندگان محترم .امروز میخواهیم آموزش ساخت یکسری از وسایل اولیه و ابزار ها رو برای شما قرار بدهیم .

باری ساخت وسایل بسیار ساده میتونید از کرافتینگ خود کاراکتر استفاده کنید. برای اینکار ابتدا کلید E را در بازی فشار دهید .

حالا گوشه بالای منو باز شده در سمت راست صفحه میتونید بخش ساخت و ساز اولیه را ببینید .

Crafting Grid 2x2

برای ساخت وسایل کوچک و ابتدایی میتوانید از همین منو استفاده کنید .

مجتبی بازدید : 142 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

از زمانی که عادت کرده ام از Google Docs استفاده کنم دیگر لازم نیست با attach ها زیاد سر و کله بزنم. با وجود اینکه استفاده از attach ها روز به روز کم میشود لکن قسمت اعظمی از ارسال و دریافت ایمیل های ما را تشکیل می دهد. در ادامه مطلب پنج روش بسیار کاربردی برای ارسال , دریافت , مشاهده و پیدا کردن آسان تر attach ها برای شما توضیح داده خواهد شد...

مجتبی بازدید : 94 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

محققان هندی بستنی پروبیوتیکی تولید کرده‌اند که قادر به از بین بردن علائم گلودرد است.به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محصولات پروبیوتیک حاوی باکتری‌های مفید و غیربیماری‌زا مانند بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیل هستند؛ باکتری بیفیدوباکتریوم بطور معمول در روده انسان وجود دارد.

ادامه مطلبو از دست ندید...

مجتبی بازدید : 129 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 

سلام گرمی دیگر به همراهان سایت Gatehack.شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که آی دی یاهوی دیگران را هک و به نحوی پسوردشون را به دست بیارید.توی این آموزش ترفندی را بهتون یاد میدم که بدون نیاز به هیچ نرم افزار خاصی و فقط در عرض 3 دقیقه پسورد ایمیل یاهو را هک کنید،(در واقع با استفاده از نقاط ضعف سورس سایت یاهو میتونیدهک کنید)... تنها چیزی که نیاز هست اینه که خودتون تو یاهو ثبت نام کرده باشید و وارد حساب خودتون بشید و ازطریق­آنا­لیز دیتابیس سایت یاهو پسورد هر کسی را که خواستید بیرون بکشید.

 

مجتبی بازدید : 150 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

امروز فکر کردم کمی وقت صرف کنم و راهی ساده را برای ایجاد اشتراک ایمیلی به مدیران وب سایت ها و وبلاگ نویسان عزیز معرفی نمایم. داشتن یک سیستم اشتراک از طریق ایمیل برای یک وب سایت یا وبلاگ تاثیر زیادی در بالا بردن ترافیک آن دارد.

چرا باید کاربران خود را از طریق ایمیل مطلع کنم؟

با داشتن یک یک برنامه اشتراک ایمیل شما می توانید:

  • به صورت خودکار برای برای کاربران و طرفداران خود آخرین مطالب و به روز رسانی ها را ارسال نمایید که بی شک سبب افزایش ترافیک وب سایت یا وبلاگ شما می شود.

  • به کاربران خود اجازه می دهید از آخرین تغییرات در وب سایت یا وبلاگ شما مطلع شوند.

  • به کاربران خود می توانید امتیازات ویژه ای بدهید که سبب دلگرمی آنها و مخاطبان جدید می شود.

  • کاربران وفادار خود را حفظ کنید چون آنها گوهری برای وب سایت یا وبلاگ شما هستند.

مجتبی بازدید : 99 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

میکروفرمت ها کد های ساده ای هستند که به صورت قرار دادی تعاریف مشخصی دارند و حاوی اطلاعاتی خاص در مورد یک شخص یا چیز در صفحه HTML هستند به عنوان مثال اطلاعاتی در مورد یک رخداد، محصول، کسب و کار یا شخصی می دهند. هر کدام از اینها یک شخص حقیقی یا حقوقی یا یک موضوع  و حتی یک شی هستند که برای هر کدام می توان مشخصاتی ذکر کرد. به عنوان مثال یک نفر یک شخص است که مشخصاتی از قبیل نام، آدرس، عنوان شغلی، شرکت، پست الکترونیکی دارد.

مجتبی بازدید : 71 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

مدیران وب سایت ها بخوانند!

یکی از فاکتور هایی که در آمار یک وب سایت بسیار مهم است و صاحبان وب سایت ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند نرخ فرار یا Bounce Rate است. این آمار به شما می گوید که وب سایت شما در حال از دست دادن چند درصد از بازدید کنندگان خود است. یک Bounce یا از دست رفتن یک بازدید کننده زمانی رخ می دهد که بازدید کننده شما فقط یک صفحه از وب سایت شما را دیده باشد و بدون اینکه از آن صفحه به صفحه دیگری برود همان صفحه را هم می بندد و از وب سایت شما خارج می شود یا به عبارتی زمانی که بازدیدکننده فقط یک صفحه از وب سایت شما را می بیند یک Bounce اتفاق افتاده است.

اما چه می شود که این آمار بالا می رود یا به عبارت دیگر درصد بالایی از مخاطبین وب سایت خود را از دست می دهید؟

مجتبی بازدید : 142 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

راه صحیح بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو...

بهینه سازی وب سایت کار درستی است و به پیشرفت وب سایت شما کمک می کند اما ساختار وب سایت شما آنرا محدود می کند. اگر مدیر یک وب سایت باشید احتمالا درباره بهینه سازی وب سایت یا SEO می دانید یا حداقل به اندازه کافی به گوشتان خورده است. اما راه درست برای بهینه سازی یک وب سایت این است که مدیر آن وب سایت از اصول بهینه سازی سایت سر در بیاورد و بداند که نمی توان فقط تکنیک های فنی بهینه سازی سایت اکتفا کرد بلکه اصولی هم هست که باید رعایت شود. این فرایند از زمان طراحی سایت آغاز می شود و مادامی که یک وب سایت کار می کند روند بهینه سازی آن ادامه دارد و نمی توان پایانی برای آن قائل شد. در این مقاله به مواردی در مدیریت یک وب سایت اشاره می شود که ممکن است در بهینه سازی یک وب سایت توجهی به آنها نشود ولی در عین حال اهمیت بالایی دارند.

ادامه دارد...

مجتبی بازدید : 72 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

معمولاً سیستمی که به ویروس آلوده می‌گردد، نشانه‌هایی را از خود بروز می‌دهد که با دقت در آن‌ها می‌توان به ویروسی‌بودن احتمالی سیستم پی برد. بعضی از این نشانه‌ها در اینفوگرافیک ذیل آمده است. باید دقت داشت که این نشانه‌ها ممکن است در اثر عوامل غیرویروسی نیز ظاهر گردند؛ اما اگر کامپیوتر بطور عادی کار می‌کرده و ناگهان و بدون هیچگونه دستکاری، این علایم را از خود بروز می‌دهد، احتمال وجود ویروس بیشتر است.

نشانه ها در ادامه مطلب...

مجتبی بازدید : 118 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

باتوجه به نیاز جامعه وبلاگ نویس به افزایش بازدید وبلاگ

بر آن شدیم مراحل افزایش بازدید کننده ویژه وبلاگ های فارسی را مرحله به مرحله از ابتدا تا پربازدید شدن وبلاگ آموزش دهیم .

اولین قدم برای شروع همیشه یک ایده و موضوع خوب برای شروع بوده و خواهد بود ، بلافاصله بعد از ایده پردازی نیاز به انتخاب یک اسم برای وبلاگ داریم .

ادامه در ادامه مطلب...

مجتبی بازدید : 159 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (1)

اگر از آن دسته کاربران اینترنت هستید که ساعتها وقتتان را پشت رایانه می گذرانید چرا به فکر کسب درآمد از این موقعیت خود نمی افتید؟​برای کسب درآمد از طریق اینترنت راه‌های ساده ای وجود دارد، البته با این کارها یک شبه میلیونر نمی شوید اما حداقل می توانید از زمانهایی که پشت رایانه سپری می کنید بهتر استفاده نمایید. ادامه در ادامه مطلب.ابتدا عضو شوید!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از سایت راضی هستید؟
    از چه طریق با این سایت آشنا شده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 417
  • بازدید ماه : 1,438
  • بازدید سال : 8,671
  • بازدید کلی : 76,361