loading...
..::سیتنا::..
مجتبی بازدید : 237 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اگر مدتی را صرف وب‌گردی مخصوصا در وب فارسی کرده باشید، حتما نام الِکسا (Alexa) را شنیده‌اید. الکسا یک سرویس رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها براساس معیارهای مختلف است که در ایران بسیار با اهمیت شده و از این رو برخی از وب‌سایت‌ها نیز از هیچ روشی برای رسیدن به رتبه بهتر در آن چشم‌پوشی نمی‌کنند؛ حتی اگر قرار باشد در آن تقلب کنند هم دریغ نخواهند کرد.

مجتبی بازدید : 175 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یکی از نرم‌افزار‌هایی که بیشترین میزان استفاده را در کامپیوتر شما دارد، مرورگر است. روزانه زیاد با مرورگر خود سر و کار داریم و با آن‌ها به سایت‌های محبوب خود سر می‌زنیم. با این حال احتمال اینکه هنوز با ویژگی‌های مختلف و کامل مرورگر کامپیوتر‌ خود آشنا نباشید، زیاد است. امروز قصد داریم شما را با پر‌استفاده‌ترین برنامه کامپیوتر‌تان بیشتر آشنا کنیم.

مجتبی بازدید : 214 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

آیا می‌خواهید هنگام مرور وب با سیستم‌عامل اندروید از ایمن بودن حریم شخصی خود مطمئن باشید؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این بخش به معرفی 5 مرورگر برتر که در زمینه امنیت اطلاعات و حفظ حریم شخصی  پیشتاز هستند می‌پردازیم.امنیت اطلاعات در سیستم‌عامل‌هایی چون اندروید یا لینوکس  به دلیل آن که سیستم نظارتی برای نصب اپلیکیشن‌ها (آن گونه که در ویندوز فون و iOS شاهد هستیم) در آنها وجود ندارد، از مواردی است که کاربران باید همواره به آن توجه کنند، چه بسا بی‌توجهی به این مسائل خسارات جبران‌ناپذیری را به کاربران آن‌ها وارد کند. این مسئله هنگام متصل شدن آن‌ها به شبکه اینترنت اهمیت دو چندان پیدا می‌کند، در این بین وب‌گردی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در این بخش می‌خواهیم 5 مرورگر ایمن از نظر حفظ حریم شخصی را به شما معرفی کنیم.

مجتبی بازدید : 222 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یوتیوب را می‌توان بزرگ‌ترین سرویس دهنده‌ی ویدئویی در اینترنت نامید. در این مقاله به نحوه دانلود ویدئوهای خود با رزولوشین اصلی می‌پردازیم.اگر شما هم جزو افرادی هستید که ویدئوهای بیشتری را در یوتیوب بارگذاری می‌کنید، احتمالا در دانلود کردن آن‌ها با مشکل مواجه شده‌اید. برای به اشتراک گذاری ویدئوهای  یوتیوب یا باید یک نسخه از آن‌ها را در هارددیسک خود نگه دارید یا از یوتیوب دانلود کنید. معمولا دانلود از یوتیوب با رزولوشین و کیفیت پایین انجام می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم روش دیگری را برای ذخیره و دانلود ویدئو با رزولوشین بالا معرفی کنیم؛ در این روش به‌جای دانلود مستقیم، از Google Takeout استفاده خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 225 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (1)

 

در تحقیقی که دانشگاه ایالتی آریزونا بر روی گروهی از دانشجویان انجام داده است به لیستی از ۱۰ قانون برتر برای حفظ دوستان و بهبود عملکرد در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کرده که با عمل به آن‌ها علاوه بر روابط اجتماعی مجازی خوب، در دنیای واقعی نیز دوستان بهتری خواهید داشت.توجه کنید که این نتایج در بررسی بر روی گروهی از دانشجویان که در واقعیت و فیسبوک با هم در تعامل بوده‌اند به دست آمده است و ممکن است برای دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی به این ترتیب اهمیت نداشته باشد اما به هر صورت نکات مهمی هستند که رعایت آن‌ها را به همه توصیه می‌کنیم.

مجتبی بازدید : 201 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیاز به ساخت چند اکانت در یک سایت خاص داشته باشید و به دلیل لینک فعال‌سازی که این سایت‌ها به ایمیل‌های شما ارسال می‌کنند مجبور به ساخت چندین ایمیل‌ مختلف شده باشید. به کمک ترفندی که امروز در زومیت به شما خواهیم گفت قادر خواهید بود تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، به بی‌نهایت ایمیل دسترسی داشته باشید.برای ساخت چند اکانت در یک سایت نیازمند ایمیل‌های مختلف هستید چرا که سایت مورد نظر به شما اخطار "کاربری با این ایمیل وجود دارد" را نشان خواهد داد و از آنجا که کمتر سایتی پیدا می‌شود که بدون فعال‌سازی اکانت، به شما امکان استفاده از خدمات خود را دهد تنها راه چاره ساخت چندین ایمیل و ثبت‌نام با کمک آن‌ها است که امری است بسیار وقت‌گیر. اما به کمک ترفندی که جیمیل ارائه می‌دهد برای همیشه از دست ثبت‌نام‌های مکرر در سرویس‌های ایمیل نجات خواهید یافت و تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، صاحب بی‌نهایت ایمیل خواهید شد.

مجتبی بازدید : 118 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

باتوجه به این که این یکی از مهم ترین عوامل افزایش بازدید ورودی گوگل است .در این مطلب قصد دارم به برخی از روش های افزایش ورودی گوگل بپردازم که با انجام آن سایت خود را به یک سایت کاربر پسند ومفید تبدیل کنید ونتیجه آن هم افزایش بازدید واعتبار سایت شماست . 

 

ادامه مطلبو از دست ندید ...

مجتبی بازدید : 110 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

حتما مثل من بارها و بارها تو مجازی با جملاتی مثل این برخورد کردین

"دانلود این فایل فقط مخصوص اعضای سایت میباشد یا ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید"

از اونجایی که ما به فایل مورد نظر احتیاج داریم و چون حوصله ثبت نام نداریم من اینجا ترفندی قرار میدم تا بدون هیچ دردسری فایل مورد نظرتون رو به بهترین شکل دانلود کنید.

مجتبی بازدید : 75 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

با سلام!

بازی کلش یکی از برترین بازی های آنلاین جهان است.ولی مشکلاتی نیز دارد، از جمله تمام شدن جم، اکسیر، سکه و... .  هم اکنون در بسیاری از سایت ها جم و... خرید و فروش میشود ، با عنوان گیفت کارت کلش اما با هزینه...

 

در این پست به شما آموزش داده میشه که

چطوریگیفت کارت دریافت کنید؛ اما بدون هزینه

 

 

ادامه مطلبو از دست ندید....

 

مجتبی بازدید : 178 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


خب میخوام آموزش رایگان کردن نت رو براتون بذارم که کار میکنه و خودم امتحان کردم اولا باید بگم که باید شارژ و بسته اینترنتون صفر باشه بعد نیاز به روت نیست و اعدادی که برای رایگان کردن نت هست رو به صورت انگلیسی وارد کنین .ترافیک دانلود هم بالا ۴گیگه :-D و درضمن فقط برای وبگردی و دانلود است و برای لاین و واتساپ و.... قابل استفادهنمیباشد . 
وقتی میخواین بسته بگیرین یه تنظیمات دیگه از اپراتور خود بخواین و اونو ذخیره کنین و برای نت رایگان تنظیماتی که ایجاد کردید رو سیو کنید ........

مجتبی بازدید : 1211 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

    اینترنت رایگان کامپیوتر و موبایل

اگه اینترنت رایگان میخوای،اگه از هزینه های سرسام آور اینترنت خسته شدی و یا سرعت ایترنتت پایینه پس در ادامه مطلب با ما همراه بشید...

 

شما میتونید به راحتی آب خوردن و با یک ابزار بسیار ساده اینترنت رایگان پرسرعت داشته باشید.تنها چیزی که نیاز دارید یک نوع اتصال به انترنت هست،حالا فرقی نمیکنه چه اینترنتی(Dialup-GPRS-ADSL) یا هرنوع اینترنت دیگه.

دومین چیزی که نیاز دارید یک ابزار ساده به نام Free web tool هست که خیلی از سایت ها اون رو با دریافت مبالغ بسیار زیاد در اختیار شما قرار میدهند(گول اینگونه افراد را نخورید چون کلاه برداریه).

من در این پست آخرین ورژن این ابزار نایاب و با ارزش را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار میدهم که میتونید براحتی اون رو دانلود کنید و از اینترنت رایگان لذت ببرید.در واقع کار این نرم افزار اینه که با استفاده از روشهای مختلف شرکت های مخابراتی را دور میزنه و درنهایت هیچ هزینه ای درقبال اینترنت برای شما نمیندازه *حتی یک ریال*

از ویژگی های دیگه ی این نرم افزار میشه به افزایش سرعت اینترنت اشاره کرد که قادره سرعت باز شدن صفحات وب را تا 6 برابر و سرعت دانلود را تا 18 برابر افزایش دهد.

در ضمن باید عرض کنم کار با این برنامه بسیار راحته،فقط کافیه پس از دانلود و نصب برنامه وارد آن شوید و دکمه ی Start را کلیک کنید.البته بهتر است تیک گذینه ی Run browser را نیز فعال کنید تا مرورگر شما به صورت اتوماتیک باز شود.

این نرم افزار در دو نسخه برای ویندوز و آندروید ارائه شده است که می توانید آنها را از لینکهای زیر دانلود کنید.

 

دانلود نسخه ویندوز

 

دانلود نسخه آندروید

منبع : گیت هک

مجتبی بازدید : 200 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (2)

سلام خدمت کاربران
در این ساعت قصد داریم تا به شما آموزشی را ارائه بدیم که با آن بتوانید اینترنت خود را رایگان کنید و تا هر چقد که میخواهید از اینترنت بهره ببرید و البته بدون هیچ خرجی.

روش رایگان کردن اینترنت:...

مجتبی بازدید : 124 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

به ادامه مطلب بروید و مراحل را دنبال کنید...

!اگر برای گوشی شما هر اتفاقی افتاد به من ربطی نداره از الان گفتما نگید نگفتید!

منبع: یک پیام به تلفن همراهم

مجتبی بازدید : 80 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

این روزها WhatsApp تبدیل به یک برنامه مورد علاقه برای افرادی که دوست دارند به یکدیگر پیام های رایگان بفرستند شده است. ولی امکانات این نرم افزار به نوشتن پیام و فرستادن آن ختم نمی شود. امکانات بسیار زیادی در WhatsApp وجود دارد که می می تواند پیام های شما را بسیار لذت بخش تر کند و ممکن است که از همه آن ها اطلاع نداشته باشید.

اینجا ما 10 نکته را در زمینه واتس اپ که در نگاه اول ممکن است در نرم افزار واضح نباشد را لیست کرده ایم. برخی فقط منحصر نسخه اندرید (Android) هستند در حالیکه بقیه را می توانید در بقیه نسخه ها استقاده کنید.

مجتبی بازدید : 79 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

فایرفاکس به دلایل مختلف یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای کاربران است اما یکی از اصلی‌ترین این دلایل برتری را می‌توان در میزان شخصی‌سازی این مرورگر جستجو کرد.

موزیلا در سال‌های اخیر به نحوی مرورگر خود را بهینه کرده تا اطمینان حاصل کند نمی‌توانید به گزینه‌ها و قابلیت‌‌های مشابه فایرفاکس، بدون استفاده از افزونه‌های خاص در مرورگرهای دیگر دسترسی داشته باشید. با قراردادن این گزینه‌ها و قابلیت‌ها به صورت پیش‌فرض در مرورگر فایرفاکس، کاربران می‌توانند بدون نگرانی بابت سازگاری و یا مشکلات امنیتی در خصوص افزونه‌های مختلف، به استفاده از این مرورگر اقدام کنند. در زیر با برخی از این قابلیت‌ها آشنا خواهیم شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از سایت راضی هستید؟
    از چه طریق با این سایت آشنا شده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 1,440
  • بازدید سال : 8,673
  • بازدید کلی : 76,363