loading...
..::سیتنا::..
مجتبی بازدید : 237 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اگر مدتی را صرف وب‌گردی مخصوصا در وب فارسی کرده باشید، حتما نام الِکسا (Alexa) را شنیده‌اید. الکسا یک سرویس رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها براساس معیارهای مختلف است که در ایران بسیار با اهمیت شده و از این رو برخی از وب‌سایت‌ها نیز از هیچ روشی برای رسیدن به رتبه بهتر در آن چشم‌پوشی نمی‌کنند؛ حتی اگر قرار باشد در آن تقلب کنند هم دریغ نخواهند کرد.

مجتبی بازدید : 175 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یکی از نرم‌افزار‌هایی که بیشترین میزان استفاده را در کامپیوتر شما دارد، مرورگر است. روزانه زیاد با مرورگر خود سر و کار داریم و با آن‌ها به سایت‌های محبوب خود سر می‌زنیم. با این حال احتمال اینکه هنوز با ویژگی‌های مختلف و کامل مرورگر کامپیوتر‌ خود آشنا نباشید، زیاد است. امروز قصد داریم شما را با پر‌استفاده‌ترین برنامه کامپیوتر‌تان بیشتر آشنا کنیم.

مجتبی بازدید : 222 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یوتیوب را می‌توان بزرگ‌ترین سرویس دهنده‌ی ویدئویی در اینترنت نامید. در این مقاله به نحوه دانلود ویدئوهای خود با رزولوشین اصلی می‌پردازیم.اگر شما هم جزو افرادی هستید که ویدئوهای بیشتری را در یوتیوب بارگذاری می‌کنید، احتمالا در دانلود کردن آن‌ها با مشکل مواجه شده‌اید. برای به اشتراک گذاری ویدئوهای  یوتیوب یا باید یک نسخه از آن‌ها را در هارددیسک خود نگه دارید یا از یوتیوب دانلود کنید. معمولا دانلود از یوتیوب با رزولوشین و کیفیت پایین انجام می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم روش دیگری را برای ذخیره و دانلود ویدئو با رزولوشین بالا معرفی کنیم؛ در این روش به‌جای دانلود مستقیم، از Google Takeout استفاده خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 225 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (1)

 

در تحقیقی که دانشگاه ایالتی آریزونا بر روی گروهی از دانشجویان انجام داده است به لیستی از ۱۰ قانون برتر برای حفظ دوستان و بهبود عملکرد در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کرده که با عمل به آن‌ها علاوه بر روابط اجتماعی مجازی خوب، در دنیای واقعی نیز دوستان بهتری خواهید داشت.توجه کنید که این نتایج در بررسی بر روی گروهی از دانشجویان که در واقعیت و فیسبوک با هم در تعامل بوده‌اند به دست آمده است و ممکن است برای دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی به این ترتیب اهمیت نداشته باشد اما به هر صورت نکات مهمی هستند که رعایت آن‌ها را به همه توصیه می‌کنیم.

مجتبی بازدید : 201 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیاز به ساخت چند اکانت در یک سایت خاص داشته باشید و به دلیل لینک فعال‌سازی که این سایت‌ها به ایمیل‌های شما ارسال می‌کنند مجبور به ساخت چندین ایمیل‌ مختلف شده باشید. به کمک ترفندی که امروز در زومیت به شما خواهیم گفت قادر خواهید بود تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، به بی‌نهایت ایمیل دسترسی داشته باشید.برای ساخت چند اکانت در یک سایت نیازمند ایمیل‌های مختلف هستید چرا که سایت مورد نظر به شما اخطار "کاربری با این ایمیل وجود دارد" را نشان خواهد داد و از آنجا که کمتر سایتی پیدا می‌شود که بدون فعال‌سازی اکانت، به شما امکان استفاده از خدمات خود را دهد تنها راه چاره ساخت چندین ایمیل و ثبت‌نام با کمک آن‌ها است که امری است بسیار وقت‌گیر. اما به کمک ترفندی که جیمیل ارائه می‌دهد برای همیشه از دست ثبت‌نام‌های مکرر در سرویس‌های ایمیل نجات خواهید یافت و تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، صاحب بی‌نهایت ایمیل خواهید شد.

مجتبی بازدید : 149 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

امروزه لپ‌تاپ‌ها جزو محصولات پرکاربرد هستند و تقریبا تمامی قشر جامعه بخصوص دانشجویان از آن استفاده می‌کنند. طول عمر باتری لپ‌تاپ‌ها و دوام آن‌ها، جزو مواردی است که خریداران همواره توجه بیشتری به آن نشان می‌دهند. در این مقاله با یازده روشی که کارایی و عملکرد باتری لپ‌تاپ‌ها را افزایش می‌دهد، آشنا خواهید شد. زمانی را تصور کنید که در مسافرت کوتاه به سر می‌برید و لپ‌تاپ خود را به همراه دارید؛ اگر در این شرایط شارژر لپ‌تاپ را فراموش کرده باشید یا حتی به پریز برق دسترسی نداشته باشید،  شارژ باتری لپ‌تاپ می‌تواند در مدت کوتاهی به پایان رسیده و دستگاه خاموش شود. امروزه لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های بهبود یافته، گرافیک‌های با رزولوشن بالا و حافظه ذخیره سازی بیشتری برخوردار هستند. اما باتری جزو قطعاتی از لپ‌تاپ است که در صورت به پایان رسیدن شارژ آن، تمامی قابلیت‌های دستگاه به طور کلی غیر قابل استفاده خواهد شد. به همین دلیل، باید چندین ترفند و روش‌هایی را جهت تجات یافتن از این شرایط بحرانی به کار ببرید.

مجتبی بازدید : 153 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

در این مقاله سعی شده است که به آموزش مختصر و مفیدی در خصوص مشکلی ساده ولی گاهی دردسرساز یعنی عدم شناسایی حافظه فلش در ویندوز ۸ بپردازیم. تا انتهای مقاله با زومیت، جهت بررسی دلایل و راه‌حل‌های آن همراه باشید.ویندوز ۸ با این وجود که در زمینه شناسایی و استفاده از درایورهای سخت‌افزاری بسیار بهینه‌تر از نسخه‌های پیشین شده است ولی گاهی حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام اتصال حافظه فلش با پیغام عدم شناسایی آن مواجه شوید و حتی پس از چندین بار جدا کردن و اتصال مجدد آن مشکل باقی باشد.

مجتبی بازدید : 116 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

شاید یک فلش درایو USB در اختیار دارید، اما چون نمی‌توانید هیچ اطلاعاتی بر روی آن بریزید، فلش خود را بدون استفاده رها کرده‌اید. به احتمال زیاد فلش درایو شما write protected است، به این معنی که اجازه فرمت اطلاعات یا اضافه کردن اطلاعات را به شما نمی‌دهد. اما راه حل این مشکل چیست؟در این مطلب به صورت ریشه‌ای این مشکل را بررسی خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 118 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

باتوجه به این که این یکی از مهم ترین عوامل افزایش بازدید ورودی گوگل است .در این مطلب قصد دارم به برخی از روش های افزایش ورودی گوگل بپردازم که با انجام آن سایت خود را به یک سایت کاربر پسند ومفید تبدیل کنید ونتیجه آن هم افزایش بازدید واعتبار سایت شماست . 

 

ادامه مطلبو از دست ندید ...

مجتبی بازدید : 92 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

در این کتاب آموزش هک به صورت کامل و پیشرفته برای شما آورده است و با خواندن آن شاید بتوانید کاری بکنید این فایل را می توانید از پی سی گاید به صورت رایگان و مستقیم دانلود کنید و از آن لذت ببرید این آموزش در ۱۷۵ صفحه در آمده. نظر یادتون نره!!!

نام نویسنده : —

زبان کتاب الکترونیک : فارسی

نوع فایل کتاب : pdf

حجم : دو قسمت مجموعا ۵٫۸۳ مگابایت

تعداد صفحات کتاب الکترونیک : —

منبع ناشر کتاب : www.p30guide.ir

لینک دانلود این فایل :       لینک دانلود قسمت اول        لینک دانلود قسمت دوم

 

منبع : پی سی گاید

مجتبی بازدید : 110 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

حتما مثل من بارها و بارها تو مجازی با جملاتی مثل این برخورد کردین

"دانلود این فایل فقط مخصوص اعضای سایت میباشد یا ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید"

از اونجایی که ما به فایل مورد نظر احتیاج داریم و چون حوصله ثبت نام نداریم من اینجا ترفندی قرار میدم تا بدون هیچ دردسری فایل مورد نظرتون رو به بهترین شکل دانلود کنید.

مجتبی بازدید : 108 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

برای آنکه بدانید سیستم شما مرد است یا زن مراحل زیر را دنبال کنید

روی اینجا کلیک کنید تا فایل دانلود شود. (حجم: کمتر از نیم کیلوبایت)

بعد از پسوند فایل رو تغییر به vbs بدید.

یعنی Sitena.mp3  بشه Sitena.vbs

سپس دوبار روی آن کلیک کنید
اگه صدای مرد شنیدید سیستم شما مرد در غیر این صورت سیستم شما خانوم خواهد بود

مجتبی بازدید : 178 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


خب میخوام آموزش رایگان کردن نت رو براتون بذارم که کار میکنه و خودم امتحان کردم اولا باید بگم که باید شارژ و بسته اینترنتون صفر باشه بعد نیاز به روت نیست و اعدادی که برای رایگان کردن نت هست رو به صورت انگلیسی وارد کنین .ترافیک دانلود هم بالا ۴گیگه :-D و درضمن فقط برای وبگردی و دانلود است و برای لاین و واتساپ و.... قابل استفادهنمیباشد . 
وقتی میخواین بسته بگیرین یه تنظیمات دیگه از اپراتور خود بخواین و اونو ذخیره کنین و برای نت رایگان تنظیماتی که ایجاد کردید رو سیو کنید ........

مجتبی بازدید : 1210 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

    اینترنت رایگان کامپیوتر و موبایل

اگه اینترنت رایگان میخوای،اگه از هزینه های سرسام آور اینترنت خسته شدی و یا سرعت ایترنتت پایینه پس در ادامه مطلب با ما همراه بشید...

 

شما میتونید به راحتی آب خوردن و با یک ابزار بسیار ساده اینترنت رایگان پرسرعت داشته باشید.تنها چیزی که نیاز دارید یک نوع اتصال به انترنت هست،حالا فرقی نمیکنه چه اینترنتی(Dialup-GPRS-ADSL) یا هرنوع اینترنت دیگه.

دومین چیزی که نیاز دارید یک ابزار ساده به نام Free web tool هست که خیلی از سایت ها اون رو با دریافت مبالغ بسیار زیاد در اختیار شما قرار میدهند(گول اینگونه افراد را نخورید چون کلاه برداریه).

من در این پست آخرین ورژن این ابزار نایاب و با ارزش را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار میدهم که میتونید براحتی اون رو دانلود کنید و از اینترنت رایگان لذت ببرید.در واقع کار این نرم افزار اینه که با استفاده از روشهای مختلف شرکت های مخابراتی را دور میزنه و درنهایت هیچ هزینه ای درقبال اینترنت برای شما نمیندازه *حتی یک ریال*

از ویژگی های دیگه ی این نرم افزار میشه به افزایش سرعت اینترنت اشاره کرد که قادره سرعت باز شدن صفحات وب را تا 6 برابر و سرعت دانلود را تا 18 برابر افزایش دهد.

در ضمن باید عرض کنم کار با این برنامه بسیار راحته،فقط کافیه پس از دانلود و نصب برنامه وارد آن شوید و دکمه ی Start را کلیک کنید.البته بهتر است تیک گذینه ی Run browser را نیز فعال کنید تا مرورگر شما به صورت اتوماتیک باز شود.

این نرم افزار در دو نسخه برای ویندوز و آندروید ارائه شده است که می توانید آنها را از لینکهای زیر دانلود کنید.

 

دانلود نسخه ویندوز

 

دانلود نسخه آندروید

منبع : گیت هک

مجتبی بازدید : 200 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (2)

سلام خدمت کاربران
در این ساعت قصد داریم تا به شما آموزشی را ارائه بدیم که با آن بتوانید اینترنت خود را رایگان کنید و تا هر چقد که میخواهید از اینترنت بهره ببرید و البته بدون هیچ خرجی.

روش رایگان کردن اینترنت:...

مجتبی بازدید : 98 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

(در ویندوز های 7,8,ویستا و xp)

اگر که شما بر روی کامپیوتر خود که از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کند، پسوردی را قرار داده باشید، خواهید دید که چقدر ممکن است آزاردهنده باشد که حتی پس از قراردادن کامپیوتر خود در حالت Sleep، باز هم نیاز به وارد کردن پسورد برای ورود مجدد به محیط آن باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش جلوگیری از درخواست پسورد پس از روشن شدن کامپیوتر از حالت Sleep آشنا سازیم!...

مجتبی بازدید : 80 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

پس از جستجوی طولانی در سایت‌های مختلف، عکس موردنظرتان را برای استفاده در پاورپوینت انتخاب کرده‌اید، اما رنگ آن با دیگر رنگ‌های موجود در اسلاید پاورپوینت شما مطابقت ندارد؟ آیا می‌دانید با استفاده از نرم‌افزار پاورپوینت و بدون نیاز به ابزارهای جانبی همچون فتوشاپ می‌توانید رنگ موضوعات را تغییر دهید؟ با استفاده از این قابلیت می‌توانید براحتی رنگ موضوعات را به رنگ‌های دلخواه خود تغییر دهید...

مجتبی بازدید : 78 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

حتما برای شما اتفاق افتاده که در حال جستجوی یک موضوع خاص هستید و برای تحقیق خود به چند سایت مختلف رجوع می کنید، بعضی از سایت ها به دلیل فونت زیبا و خوانایی که دارند توجه شما را جلب می کنند و بعضی دیگر به خاطر فونت در هم ریخته مطالبشان اصلا در همان لحظه اول بسته می شوند. اما اگر گاهی اوقات این فونت به اندازه ای زیبا باشد ممکن است حتی به سرتان بزند که بخواهید آن فونت را داشته باشید و بدانید نام آن چیست. در این مطلب ما به شما کمک می کنیم که این آرزو را تحقق بخشید، با ما باشید.

فایرفاکس Firefox
ابتدا وارد صفحه موردنظر شوید

سپس راست کلیک کنید و Inspect Element  را انتخاب کنید.

و به زبانه Fonts بیایید...

مجتبی بازدید : 130 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

این روزها بسیاری از کاربران برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری خود از نرم‌افزار رایگان KMPlayer کمک می‌گیرند، زیرا این نرم‌افزار با پشتیبانی از امکانات فراوان هر فرمت فایل صوتی و تصویری را پخش می‌کند و امکانات بی‌نظیر دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از موارد قابل توجه در نسخه‌های جدید این نرم‌افزار، بازشدن یک پنجره در سمت راست برنامه و نمایش تبلیغات در آن است. البته چنانچه ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد این تبلیغات به‌ نمایش درمی‌آید و از آنجا که بسیاری از کاربران از اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می‌کنند با هر بار اجرای این برنامه پنجره‌ تبلیغاتی ذکر شده را مشاهده می‌کنند و بناچار ‌باید آن را ببندند. دوست دارید این پنجره را برای همیشه ببندید تا تبلیغات آن مزاحمتی برای شما نداشته باشد؟

از یکی از روش‌های زیر کمک بگیرید:

 

روش اول:...

مجتبی بازدید : 72 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

در صفحه‌ی Start ویندوز 8 و 8.1 می‌توان اپلیکیشن‌هایی را حذف یا اضافه نمود. همچنین می‌توان چیدمان این اپلیکیشن‌ها را نیز تغییر داد. ممکن است شما تمامی کارهای یاد شده را انجام داده باشید ولی اکنون ترجیح بدهید به حالت اولیه‌ی صفحه‌ی Start بازگردید. انجام دستی این عمل بسیار وقت‌گیر خواهد بود. در این ترفند نحوه‌ی انجام این کار را برای شما بازگو می‌کنیم....

مجتبی بازدید : 91 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

مایکروسافت در ماه گذشته ویندوز ۸٫۱ را راهی بازار کرد که این برنامه شامل یک سری از اصلاحات و بهبود عملکرد می‌باشد، از جمله یک صفحه نمایش قابل تنظیم تر، جستجوی بهبود یافته تر و طیف وسیعی از برنامه‌ها و خدمات جدید. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های مخفی شده در سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ را با هم بررسی می‌کنیم.

نمی‌توان با قطعیت گفت که نسخه ۸٫۱، نظر مخالفان ویندوز ۸ را نسبت به این سیستم‌عامل، بر خواهد گرداند؛ اما باید توصیه کنیم که اگر شما هم جزو این افراد هستید، با نصب ویندوز ۸٫۱، شانسی دوباره به مایکروسافت دهید.

تغییراتی کلیدی همچون، تصاویر پس زمینه واحد، به بوت شدن مستقیم به دسکتاپ، جستجوی عمیق، اپلیکیشن امکاناتی هستند که کار با این سیستم‌عامل را، لذت‌بخش تر از گذشته می‌کنند.

مجتبی بازدید : 80 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

کلیدهای میانبر صفحه‌کلید به شما اجازه می‌دهد که سریع تر به محتوای Google + دسترسی پیدا کنید. این کلیدهای میانبر کار شما را آسان تر می‌کنید و دیگر لازم نیست که با ماوس کارکنید و یا خیلی مچ دست خود را جا به‌جا کنید.

بهتر است بیشتر کلید های میانبر را بشناسید...

 
مجتبی بازدید : 79 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

فایرفاکس به دلایل مختلف یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای کاربران است اما یکی از اصلی‌ترین این دلایل برتری را می‌توان در میزان شخصی‌سازی این مرورگر جستجو کرد.

موزیلا در سال‌های اخیر به نحوی مرورگر خود را بهینه کرده تا اطمینان حاصل کند نمی‌توانید به گزینه‌ها و قابلیت‌‌های مشابه فایرفاکس، بدون استفاده از افزونه‌های خاص در مرورگرهای دیگر دسترسی داشته باشید. با قراردادن این گزینه‌ها و قابلیت‌ها به صورت پیش‌فرض در مرورگر فایرفاکس، کاربران می‌توانند بدون نگرانی بابت سازگاری و یا مشکلات امنیتی در خصوص افزونه‌های مختلف، به استفاده از این مرورگر اقدام کنند. در زیر با برخی از این قابلیت‌ها آشنا خواهیم شد.

مجتبی بازدید : 86 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌های جدیدی که در ویندوز 8 به چشم می‌خورد Windows Store یا فروشگاه ویندوز است. در محیط Windows Store برنامه‌های مخصوص Metro و همچنین برنامه‌های دسکتاپی جهت سهولت کاربران برای دریافت به طور رایگان و غیررایگان قرار گرفته است. در صورتی که به این قابلیت جدید احتیاجی ندارید در این بخش به نحوه غیرفعال کردن آن در محیط ویندوز 8 خواهیم پرداخت.

برای این کار: ...

مجتبی بازدید : 102 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

چنانچه می‌خواهید فضای خالی درایوها را افزایش دهید و نمی‌دانید کدام فایل‌ها را برای افزایش فضای خالی حذف کنید ، با ما همراه شوید.

روش‌های مختلفی برای افزایش فضای خالی هارد‌دیسک وجود دارد، که یکی از آن ها استفاده از قابلیت Disk Cleanup است. روش استفاده از این قابلیت در ادامه آمده است :

این روش در ویندوزهای ویستا، 7، 8 و 10 قابل استفاده است...

مجتبی بازدید : 90 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

امروزه رایانه یکی از ابزارهای ضروری در زندگی است و در بسیاری از شهرهای بزرگ، قابلیت اتصال به اینترنت نیز برای همگان فراهم شده و کاربران فراوانی به این شبکه پهناور دسترسی دارند. دسترسی به رایانه و شبکه اینترنت بسیار مفید است، اما همین موضوع یکی از دغدغه‌های والدین هنگام استفاده فرزندانشان از رایانه و اینترنت به‌شمار می‌رود.

به‌همین دلیل و باتوجه به حساسیت این موضوع، شرکت مایکروسافت در نسخه جدید سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز 8 امکاناتی را در اختیار والدین قرار داده تا بتوانند براحتی به کنترل فرزندانشان بپردازند و علاوه بر نظارت روی فعالیت فرزندانشان، محدودیت‌هایی را در استفاده از اینترنت و نرم‌افزارها اعمال کنند.

اگر شما هم قصد دارید روی فعالیت فرزندانتان کنترل بیشتری داشته باشید و با خیال راحت آنها را در دنیای مجازی تنها بگذارید، می‌توانید با استفاده از این قابلیت این کار را انجام دهید:

مجتبی بازدید : 170 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

(این ترفند برای آنتی ویروس smart و برخی آنتی ویروس دیگر قابل انجام است)

هشدار: قبل از آپدیت حتما انجام دهید.

هنگامی كه آنتی ویروس NOD 32، به اشتباه یک سایت مفید را مسدود می‌کند، تصویر زیر به جای سایت مورد نظر شما نمایش داده می‌شود:

حتما دیدید كه بعضی سایت ها و وبلاگ هایی كه آپدیت و یا یوزر و پسورد nod32 رو ارائه میدن بعد از مدتی block(بلاک) میشن و آنتی ویروس اجازه ی ورود به اون سایت ها را نمیده و پیامی رو برای شما به نمایش میذاره كه سعی داره نشون بده که این سایت برای كامپیوتر شما خطرناك و آلوده به ویروسه كه که بعضی از این سایت ها به هیچ عنوان ویروسی نیستن و به دلایلی آنتی ویروس نود 32 آنها را بلاک میکند و در مورد وبلاگ ها و سایت هایی كه از قبل میشناسید اصلا واقعیت ندارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از سایت راضی هستید؟
    از چه طریق با این سایت آشنا شده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 1,411
  • بازدید سال : 8,644
  • بازدید کلی : 76,334