loading...
..::سیتنا::..
مجتبی بازدید : 86 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

با سلام. از بازدید کنندگان  و دوستان عزیز درخواست دارم، هر گونه مشکل در لینک های سیتنا وجود داشت

از تمامی دوستان و همراهان عزیز صمیمانه درخواست می کنم که اگه در لینک های دانلود و ... مشکلی وجود داشت توی قسمت ارتباط با ما، با ما درمیان بزارید تا به سرعت نسبت به رفع مشکل اقدام کنیم.

با تشکر  

 

مجتبی بازدید : 187 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

امروز سایت فیس نما توسط گروه ی که هنوز مشخص نیست هک شد . سایت فیس نما یک شبکه مجازی با ۲ ملیون کاربر ایرانی است. فردی که این سایت را هک کرده است در حال انتشار دیتابیس این سایت می باشد پس به شما دوستانی که در این سایت اکانت داشته اید پیشنهاد میشود که پسورد ایمیل هایتان را تعویض نمایید. در عکس ادامه مطلب میتوانید متنی که هکر بر روی صفحه اول سایت قرار داده است را مشاهده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

مجتبی بازدید : 238 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

زنان ژاپنی برای جلوگیری از پیر شدن پوست شان و حفظ جوانی حمام ویژه ای را با نام حمام زیبایی که عکس های آن را در سایت تفریحی ویکی ناز آورده ایم تجربه می کنند.

جلوگیری از پیر شدن و جوانی در میان زنان ژاپنی شیوه‌ای عجیب دارد که معروف به حمام زیبایی است. در این روش زنان ژاپنی در دو مرحله در حمام‌هایی پر از خاک اره قرار می‌گیرند.

به گفته زنان ژاپنی این روش علاوه بر زیبایی و جوانی پوست اندام‌های داخلی را نیز تقویت و جوان می‌سازد.

 

 ادامه مطلبو از دست ندید ...

مجتبی بازدید : 93 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد معتقد است: اختلاط دختر و پسر در دانشگاه اشتباه است، زیرا ما در اوایل انقلاب دانشگاه‌ها و امکانات زیادی نداشتیم و مجبور بودیم که کلاس‌ها را مختلط برگزار کنیم، اما در حال حاضر ....

 

 ادامه مطلبو از دست ندید...

مجتبی بازدید : 137 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شيطان پرستي، يکي از مظاهر انحطاط اجتماعي، اخلاقي و ديني به شمار مي آيد و اين پديده نشانه ي دوري انسان از فطرتي است که خداوند مردم را با آن آفريده و سرشته است؛ زيرا گروه هاي شيطان پرست از عبادت خداوند روي برتافته و شروع به پرستش شيطان و تقديس آن مي نمايند. ما در اين پژوهش که درباره ي شيطان پرستي است، مي خواهيم به اين نکته اشاره کنيم که هدف ما، آشنايي با برخي از گروه هاي جوانان است که کم کم شروع به پيدايش در جوامع اسلامي ما نموده و شيطان پرست خوانده مي شوند و تحت تأثير افکار و ادياني قرار گرفته اند که در غرب گسترش و رواج يافته است....

مجتبی بازدید : 126 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تنها چند روز دیگر تا برگزاری مهم ترین رویداد سامسونگ یعنی معرفی پرچمدار جدیدش در MWC 2015 باقی مانده و به نظر می آید که چشم بادامی ها با آرامشی که اندکی هم عجیب به نظر می آید خود را برای این رویداد آماده می کنند.

اما...

مجتبی بازدید : 122 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

ساخت اولین تلفن هوشمند با دو صفحه نمایش
یک سازنده تلفنهای هوشمند در روسیه تلفنی را وارد بازار روسیه، اروپا و خاورمیانه کرده است که دارای یک صفحه نمایش ال سی دی در یک سو و یک صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی سیاه و سفید در سوی دیگر است.
تلفن هوشمند یوتافون که سال گذشته توسط شرکت روسی یوتا دیوایسز رونمایی شد از این هفته در روسیه وارد بازارهای فروش شده است و تا پایان سه ماهه نخست سال 2014 وارد 20 بازار اروپا و خاورمیانه می شود.

مجتبی بازدید : 90 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

امروزه رایانه یکی از ابزارهای ضروری در زندگی است و در بسیاری از شهرهای بزرگ، قابلیت اتصال به اینترنت نیز برای همگان فراهم شده و کاربران فراوانی به این شبکه پهناور دسترسی دارند. دسترسی به رایانه و شبکه اینترنت بسیار مفید است، اما همین موضوع یکی از دغدغه‌های والدین هنگام استفاده فرزندانشان از رایانه و اینترنت به‌شمار می‌رود.

به‌همین دلیل و باتوجه به حساسیت این موضوع، شرکت مایکروسافت در نسخه جدید سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز 8 امکاناتی را در اختیار والدین قرار داده تا بتوانند براحتی به کنترل فرزندانشان بپردازند و علاوه بر نظارت روی فعالیت فرزندانشان، محدودیت‌هایی را در استفاده از اینترنت و نرم‌افزارها اعمال کنند.

اگر شما هم قصد دارید روی فعالیت فرزندانتان کنترل بیشتری داشته باشید و با خیال راحت آنها را در دنیای مجازی تنها بگذارید، می‌توانید با استفاده از این قابلیت این کار را انجام دهید:

مجتبی بازدید : 153 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

این سوال بسیاری از فلاسفه و شک گرایان مذهبی است. اما در تعریف خدا گفته می شود که خدا خالق غیرمخلوق جهان است پس این سوال که چه کسی خدا را خلق کرده است غیرمنطقی است، درست مثل اینکه بپرسیم مرد مجرد شوهر کیست.

نوع پیشرفته تر این سوال می تواند این باشد: اگر وجود جهان به یک علت نیاز دارد، چرا وجود خدا به این علت نیاز ندارد؟ و اگر خدا به علت نیاز ندارد، چرا باید جهان به علت نیاز داشته باشد؟ در جواب، فلاسفه از استدلال زیر استفاده می کنند:

1. هر چیزی که آغازی داشته باشد، نیاز به علت دارد!

2. جهان دارای آغاز است.

3. بنابراین جهان به علت نیاز دارد.

همانطور که در زیر نشان داده خواهد شد، جهان به علت نیاز دارد چون آغازی داشته است. خداوند، برخلاف جهان، آغازی نداشته است، بنابراین، به سبب نیاز ندارد. علاوه بر این، نسبیت عمومی انیشتین که به کرات با تجربه ثابت شده است، نشان می دهد که زمان به ماده و فضا مرتبط است. پس زمان خود در کنار ماده و فضا شروع می شود.

مجتبی بازدید : 68 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

داشتن يک مودم با کيفيت و قدرتمند مي تواند به کاربر کمک کند مشکل کمتري در برقراري اتصال به شبکه داشته باشد. با توجه به اين که امروزه بيشتر کاربران به جاي رايانه هاي روميزي و PC از لپ تاپ و تبلت استفاده مي کنند و اغلب در هر خانه اي بيش از يک سيستم رايانه اي براي اتصال به اينترنت وجود دارد، مودم هاي بي سيم يا همان WiFi از محبوبيت بالاتري برخوردار شده اند.با ما همراه شويد تا با نکاتي کاربردي براي انتخاب يک مودم WiFi مناسب آشناشويد. بيشتر مودم هاي WiFi داراي ۴ پورت LAN هستند، يعني مي توان ۴ سيستم PC يا لپ تاپ را به صورت مستقيم به آن ها وصل کرد. البته مودم هاي بي سيم تک پورت هم در بازار وجود دارد که نسبت به مدل هاي 4 پورت ارزان تر است.در ضمن برخي از مودم هاي بي سيم داراي ۲ يا ۳ آنتن هستند که عملکرد آن ها را بهتر مي کند، اين نوع مودم ها اگرچه کمي گران تر هستند اما براي محيط هاي بزرگ مانند شرکت ها يا خانه هاي بزرگ مناسب ترند.

مجتبی بازدید : 127 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دليل خلقت اين موجودات چيزي شبيه خلقت همه موجودات ديگر است، يعني همان دليل خلقت انسان، زيرا همه موجودات در جاي خود لازم و مناسب و زيبا هستند و اين نگاه يك جانبه ما به مساله است كه برخي موجودات را خوب و مفيد و دوست داشتني مي كند و برخي را زشت و موذي و بد. خداوند در قرآن تاكيد مي كند كه هر آن چه او آفريده است خوب و نيكو است: « الَّذي أَحْسَنَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ خَلَقَه (1) او همان كسى است كه هر چه را آفريد نيكو آفريد»...

ادامه مطلبو از دست ندید...

مجتبی بازدید : 93 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

خبار علمی - مصرف دیوانه‌وار شکلات، حافظه را تقویت می‌کند

مصرف روزانه 900 میلی‌گرم از فلاوانول کاکائو می‌تواند عملکرد حافظه شما را در حد 30 سال بهبود بخشد. البته این مقدار فلاوانول را نمی‌توان از راه خوردن شکلات تامین کرد.

نسیبه خانلرزاده: معتادان به شکلات می‌توانند دلیل جدیدی برای ترک نکردن اعتیاد خود بیاورند. پس از مصرف نوشیدنی‌های غنی‌شده با ترکیبات یافت شده در دانه‌های کاکائو به مدت سه ماه، عملکرد افراد بین 50 تا 69 سال در آزمون حافظه، با افرادی که چندین دهه جوان‌تر از آنها بودند برابری کرد. مشکل اما این است که اگر می‌خواهید چنین بهره‌ای از خوردن شکلات ببرید، باید مقدار شکلات مصرفی شما خیلی زیاد باشد.

مجتبی بازدید : 94 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

محققان هندی بستنی پروبیوتیکی تولید کرده‌اند که قادر به از بین بردن علائم گلودرد است.به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محصولات پروبیوتیک حاوی باکتری‌های مفید و غیربیماری‌زا مانند بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیل هستند؛ باکتری بیفیدوباکتریوم بطور معمول در روده انسان وجود دارد.

ادامه مطلبو از دست ندید...

gold بازدید : 119 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

فست فود، بازی‌های ویدیویی و تلویزیون را فراموش کنید؛ بزرگ‌ترین بلایی که این روزها فراگیر شده اعتیاد به تلفن همراه است. شاید شما کسانی را دیده باشید که در کوچه به زمین می‌خورند، شب‌ها از خواب بیدار می‌شوند و در سالن‌های نمایش چهره از خود بیخودشان با نورLCD تلفن روشن می‌شود.
این افراد معتادهای موبایلی هستند که ممکن است شما هم یکی از آن‌ها باشید و اگر فکر می‌کنید احساس شما اندکی بیش از وابستگی به پیامک بازی است . می‌توانید برای مطمئن شدن 10 نشانه از اعتیاد به تلفن همراه را که در این
گزارش به آن‌ها پرداخته شده، مطالعه کنید.

plus93 بازدید : 106 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

سلام به همه‌ی اعضا و طرفدارای هیئت جهانی انصار المهدی (عج)

چند وقتی هست که سایت رسمی هیئت به آدرس www.HJJAM.rzb.ir درست شده و همین الان هم قابل استفاده است.

توی این سایت می تونید آخرین اخبار، عکس‌ها، فیلم‌ها و ... مرتبط با هیئت رو مشاهده کنید. تو این سایت به جز مطالب مربوط به هیئت مطالب دیگری هم ارسال می شه؛ مثل مداحی ها، مولودی‌ها و ... .

باید بگم که اگه این سایت فقط یه سایت یک طرفه نیست، چون شما هم می تونید با عضو شدن تو سایت مطالبتون رو خودتون به اسم خودتون توی سایت ارسال و ثبت کنید.

این رو بگم که اگه بازدید از سایت خوب باشه ان شاء الله چت روم اختصاصی هیئت هم ساخته خواهد شد.

و من الله توفیق

مجتبی بازدید : 128 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از سایت راضی هستید؟
    از چه طریق با این سایت آشنا شده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 1,400
  • بازدید سال : 8,633
  • بازدید کلی : 76,323