loading...
..::سیتنا::..
مجتبی بازدید : 192 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

ینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اشتراک‌گذاری عکس در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. تعداد کاربران این برنامه با افزایش همیشگی به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر رسیده است. در این مقاله نکات و راهکار‌هایی از این برنامه را مرور می‌کنیم که دانستن این ترفند‌ها برای تمام کاربران این برنامه لازم است.

اینستاگرام یک برنامه رایگان است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، فلیکر و ... به اشتراک بگذارند. این برنامه در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کریگر ساخته شد. این برنامه قبل از فروش سهامش با قیمت ۱ میلیارد دلار به فیسبوک، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت. اکنون برنامه اینستاگرام با دارا بودن بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر جزو بزرگ‌ترین برنامه‌های اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی کوتاه است. همواره کاربران جدیدی به جمع کاربران این برنامه می‌پیوندند. این برنامه برای دانلود در اپ استور و گوگل‌پلی در دسترس است و نسخه بتای آن برای ویندوزفون وجود دارد. اگر جزو کاربران چند ساله این برنامه هستید یا به تازگی به جمع کاربران این برنامه پیوسته‌اید، راهکار‌هایی که در ادامه می‌خوانید، می‌تواند برای شما مفید باشد.

در بخش اول این مقاله مقدماتی را برای شروع به کار با اینستاگرام، آموزش دادیم. حال که مراحل ساختن اکانت و فالوو کردن و قرار دادن عکس و فیلم در صفحه خود را یاد گرفته‌اید، با هشتگ، ارسال پیام دایرکت، استفاده از نسخه وب اینستاگرام و چندین ویژگی دیگر از این برنامه آشنا خواهید شد.

 

مجتبی بازدید : 202 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

فتوشاپ ابزاری بسیار پیشرفته است و به همین دلیل، شاید بسیاری از نکات ریز و ترفندهای آن حتی از دید کاربران حرفه‌ای هم مخفی بماند.

ادوبی فتوشاپ یک مجموعه‌ی پیچیده‌ی نرم‌افزاری است که حتی افراد حرفه‌ای نیز کمابیش امکانات و تنظیمات جدیدی در آن کشف می‌کنند. در این ویدئوی هفت‌دقیقه‌ای، کالین اسمیت از PhotoshopCAFE به بررسی هفت ترفند فتوشاپ می‌پردازد که حتی برای افراد کهنه‌کار در این زمینه هم تازگی دارند...

مجتبی بازدید : 168 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

سامسونگ در حال آماده‌ شدن برای رونمایی از نسل جدید فبلت پرچم‌دار خود است که با نام گلکسی نوت ۸ راهی بازار خواهد شد. سال گذشته، سامسونگ روزهای بسیار بدی را پس از رونمایی از گلکسی نوت ۷ سپری کرد؛ چراکه مشکل انفجار و آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ نهایتا کره‌ای‌ها را مجبور کرد تولید این فبلت را متوقف و تمام نسخه‌های موجود در بازار را جمع‌آوری کنند. البته سامسونگ با تعویض باتری گلکسی نوت ۷، چندی پیش نسخه‌ی به‌روز شده‌ای که فاقد مشکل گذشته است با نام گلکسی نوت فن ادیشن رونمایی کرد.

مجتبی بازدید : 63 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

با بهره‌گیری از تکنیک‌های خاص بازاریابی در اینستاگرام، می‌توانید نرخ مخاطبانتان را افزایش دهید و شاهد تأثیر محتوای به اشتراک گذاشته‌ی خود باشید.

استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش‌بینی می‌شود در ۲ تا ۳ سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان تبدیل کرده است. استفاده از ۶ تکنیک زیر به شما کمک می‌کند حداکثر بهره را از این فرصت بزرگ ببرید. 

مجتبی بازدید : 64 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

هر سال جدید تحصیلی چالش‌های تازه‌ای را برای علم‌آموزان به همراه دارد. امروزه با وجود این همه اسباب حواس پرتی، حفظ تمرکز بر کار یا تحصیل بیش از پیش دشوار شده است. در این مقاله کوشیده‌ایم برخی از ترفندهای قدیمی و جدید که هوشمندانه ما را در کسب تمرکز حواس یاری می‌رسانند، معرفی نموده و قدری در باب آن‌ها قلم فرسایی کنیم.

فرقی نمی‌کند که یک خبرنگار فعال، دانشجوی سال اولی یا حتی پشت کنکوری باشید، در همه حال برای انجام امور محموله نیاز به کسب تمرکز ذهنی دارید. بهره از فناوری مدرن راهکار خوبی به نظر می‌رسد، البته باید مراقب باشیم حواسمان به زرق و برق‌های دنیایی دیجیتال پرت نشود. در ذیل برخی از ترفندهای کاربردی را برایتان فهرست کرده‌ایم.

مجتبی بازدید : 80 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

اگر از کاربران مرورگر گوگل کروم هستید و پخش خودکار ویدیو یا صوت بدون اجازه‌ در این مرورگر شما را آزار می‌دهد، به‌زودی امکان بی‌صدا کردن تب مورد نظر به گوگل کروم اضافه خواهد شد؛ بدین ترتیب قبل از پخش خودکار ویدیو یا صوت از یک وب‌سایت، این فرآیند متوقف خواهد شد. این خبر به‌تازگی توسط فرانسیس بوفورت و در شبکه‌ی اجتماعی گوگل پلاس منتشر شده است. بوفورت اعلام کرده که تیم توسعه‌دهنده‌ی مرورگر کروم هم‌اکنون در حال انجام تست‌های مختلف روی این قابلیت جدید هستند.

مجتبی بازدید : 106 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

*** توجه کاربر گرامی ***

 چنان چه آنتی ویروس شما لایسنس درخواست کرد ( برای نسخه های بالای 8 ) میتوانید  یوزر و پسوورد خود را به لایسنس تبدیل کنید که لینک آن در ادامه مطلب موجود است. 

ESET NOD32 Smart Security Update 2017/08/26

Username:TRIAL-0205233077

Password:99utbxbakt

 

Username:TRIAL-0205233056
Password:vedabtrnph


Username:TRIAL-0205233083
Password:5kesej3s2p


Username:TRIAL-0204342154
Password:ae74ppjpf4

مجتبی بازدید : 237 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اگر مدتی را صرف وب‌گردی مخصوصا در وب فارسی کرده باشید، حتما نام الِکسا (Alexa) را شنیده‌اید. الکسا یک سرویس رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها براساس معیارهای مختلف است که در ایران بسیار با اهمیت شده و از این رو برخی از وب‌سایت‌ها نیز از هیچ روشی برای رسیدن به رتبه بهتر در آن چشم‌پوشی نمی‌کنند؛ حتی اگر قرار باشد در آن تقلب کنند هم دریغ نخواهند کرد.

مجتبی بازدید : 175 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یکی از نرم‌افزار‌هایی که بیشترین میزان استفاده را در کامپیوتر شما دارد، مرورگر است. روزانه زیاد با مرورگر خود سر و کار داریم و با آن‌ها به سایت‌های محبوب خود سر می‌زنیم. با این حال احتمال اینکه هنوز با ویژگی‌های مختلف و کامل مرورگر کامپیوتر‌ خود آشنا نباشید، زیاد است. امروز قصد داریم شما را با پر‌استفاده‌ترین برنامه کامپیوتر‌تان بیشتر آشنا کنیم.

مجتبی بازدید : 214 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

آیا می‌خواهید هنگام مرور وب با سیستم‌عامل اندروید از ایمن بودن حریم شخصی خود مطمئن باشید؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این بخش به معرفی 5 مرورگر برتر که در زمینه امنیت اطلاعات و حفظ حریم شخصی  پیشتاز هستند می‌پردازیم.امنیت اطلاعات در سیستم‌عامل‌هایی چون اندروید یا لینوکس  به دلیل آن که سیستم نظارتی برای نصب اپلیکیشن‌ها (آن گونه که در ویندوز فون و iOS شاهد هستیم) در آنها وجود ندارد، از مواردی است که کاربران باید همواره به آن توجه کنند، چه بسا بی‌توجهی به این مسائل خسارات جبران‌ناپذیری را به کاربران آن‌ها وارد کند. این مسئله هنگام متصل شدن آن‌ها به شبکه اینترنت اهمیت دو چندان پیدا می‌کند، در این بین وب‌گردی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در این بخش می‌خواهیم 5 مرورگر ایمن از نظر حفظ حریم شخصی را به شما معرفی کنیم.

مجتبی بازدید : 222 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یوتیوب را می‌توان بزرگ‌ترین سرویس دهنده‌ی ویدئویی در اینترنت نامید. در این مقاله به نحوه دانلود ویدئوهای خود با رزولوشین اصلی می‌پردازیم.اگر شما هم جزو افرادی هستید که ویدئوهای بیشتری را در یوتیوب بارگذاری می‌کنید، احتمالا در دانلود کردن آن‌ها با مشکل مواجه شده‌اید. برای به اشتراک گذاری ویدئوهای  یوتیوب یا باید یک نسخه از آن‌ها را در هارددیسک خود نگه دارید یا از یوتیوب دانلود کنید. معمولا دانلود از یوتیوب با رزولوشین و کیفیت پایین انجام می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم روش دیگری را برای ذخیره و دانلود ویدئو با رزولوشین بالا معرفی کنیم؛ در این روش به‌جای دانلود مستقیم، از Google Takeout استفاده خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 225 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (1)

 

در تحقیقی که دانشگاه ایالتی آریزونا بر روی گروهی از دانشجویان انجام داده است به لیستی از ۱۰ قانون برتر برای حفظ دوستان و بهبود عملکرد در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کرده که با عمل به آن‌ها علاوه بر روابط اجتماعی مجازی خوب، در دنیای واقعی نیز دوستان بهتری خواهید داشت.توجه کنید که این نتایج در بررسی بر روی گروهی از دانشجویان که در واقعیت و فیسبوک با هم در تعامل بوده‌اند به دست آمده است و ممکن است برای دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی به این ترتیب اهمیت نداشته باشد اما به هر صورت نکات مهمی هستند که رعایت آن‌ها را به همه توصیه می‌کنیم.

مجتبی بازدید : 201 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیاز به ساخت چند اکانت در یک سایت خاص داشته باشید و به دلیل لینک فعال‌سازی که این سایت‌ها به ایمیل‌های شما ارسال می‌کنند مجبور به ساخت چندین ایمیل‌ مختلف شده باشید. به کمک ترفندی که امروز در زومیت به شما خواهیم گفت قادر خواهید بود تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، به بی‌نهایت ایمیل دسترسی داشته باشید.برای ساخت چند اکانت در یک سایت نیازمند ایمیل‌های مختلف هستید چرا که سایت مورد نظر به شما اخطار "کاربری با این ایمیل وجود دارد" را نشان خواهد داد و از آنجا که کمتر سایتی پیدا می‌شود که بدون فعال‌سازی اکانت، به شما امکان استفاده از خدمات خود را دهد تنها راه چاره ساخت چندین ایمیل و ثبت‌نام با کمک آن‌ها است که امری است بسیار وقت‌گیر. اما به کمک ترفندی که جیمیل ارائه می‌دهد برای همیشه از دست ثبت‌نام‌های مکرر در سرویس‌های ایمیل نجات خواهید یافت و تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، صاحب بی‌نهایت ایمیل خواهید شد.

مجتبی بازدید : 149 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

امروزه لپ‌تاپ‌ها جزو محصولات پرکاربرد هستند و تقریبا تمامی قشر جامعه بخصوص دانشجویان از آن استفاده می‌کنند. طول عمر باتری لپ‌تاپ‌ها و دوام آن‌ها، جزو مواردی است که خریداران همواره توجه بیشتری به آن نشان می‌دهند. در این مقاله با یازده روشی که کارایی و عملکرد باتری لپ‌تاپ‌ها را افزایش می‌دهد، آشنا خواهید شد. زمانی را تصور کنید که در مسافرت کوتاه به سر می‌برید و لپ‌تاپ خود را به همراه دارید؛ اگر در این شرایط شارژر لپ‌تاپ را فراموش کرده باشید یا حتی به پریز برق دسترسی نداشته باشید،  شارژ باتری لپ‌تاپ می‌تواند در مدت کوتاهی به پایان رسیده و دستگاه خاموش شود. امروزه لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های بهبود یافته، گرافیک‌های با رزولوشن بالا و حافظه ذخیره سازی بیشتری برخوردار هستند. اما باتری جزو قطعاتی از لپ‌تاپ است که در صورت به پایان رسیدن شارژ آن، تمامی قابلیت‌های دستگاه به طور کلی غیر قابل استفاده خواهد شد. به همین دلیل، باید چندین ترفند و روش‌هایی را جهت تجات یافتن از این شرایط بحرانی به کار ببرید.

مجتبی بازدید : 153 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

در این مقاله سعی شده است که به آموزش مختصر و مفیدی در خصوص مشکلی ساده ولی گاهی دردسرساز یعنی عدم شناسایی حافظه فلش در ویندوز ۸ بپردازیم. تا انتهای مقاله با زومیت، جهت بررسی دلایل و راه‌حل‌های آن همراه باشید.ویندوز ۸ با این وجود که در زمینه شناسایی و استفاده از درایورهای سخت‌افزاری بسیار بهینه‌تر از نسخه‌های پیشین شده است ولی گاهی حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام اتصال حافظه فلش با پیغام عدم شناسایی آن مواجه شوید و حتی پس از چندین بار جدا کردن و اتصال مجدد آن مشکل باقی باشد.

مجتبی بازدید : 116 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

شاید یک فلش درایو USB در اختیار دارید، اما چون نمی‌توانید هیچ اطلاعاتی بر روی آن بریزید، فلش خود را بدون استفاده رها کرده‌اید. به احتمال زیاد فلش درایو شما write protected است، به این معنی که اجازه فرمت اطلاعات یا اضافه کردن اطلاعات را به شما نمی‌دهد. اما راه حل این مشکل چیست؟در این مطلب به صورت ریشه‌ای این مشکل را بررسی خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 90 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری المسله، کمیته امنیتی شورای استانداری بغداد روز چهارشنبه اعلام کردکه خانواده هایی که از الانبار کوچ کرده اند این مطلب را به اطلاع نیروهای نظامی و امنیتی رساندند و نیروهای امنیتی نیز شماری از آنان را دستگیر کردند.غالب الزاملی یکی از اعضای این کمیته گفت: بخشی از مشکلات امنیتی که به تازگی در بغداد به وجود آمده، ناشی از ورود این تروریست ها با این عناوین است .

وی افزود: نیروهای امنیتی شماری از این تروریست ها را شناسایی کرده و اکنون نیز در حال تحقیق در مورد دیگر اشخاص هستند.

بغداد در 4 روز گذشته شاهد سلسله انفجارهای تروریستی به وسیله خودروهای بمب گذاری شده بوده و بر اثر این انفجارها شماری از شهروندان عراقی کشته یا زخمی شدند .

منبع : آریانا

مجتبی بازدید : 89 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 


افزایش سرعت RAM تنها در چند ثانیه !

امروز یک ترفند ویندوزی باحال و دبش را به شما بازدیدکنندگان و البته همراهانمان می خواهم معرفی کنم . شما می توانید با استفاده از این آموزش یک فایل چند بایتی درست کنید که هر دفعه روی آن کلیک کنید ، سرعت Ram خود را تا حد معینی افزایش دهید .

تازه با این کار شما می توانید با سرعت بهتری با ویندوز خود کار کنید ، مثلا یکمی سرعت اجرای بعضی بازی هاتون را افزایش دهید و حتی از این که ویندوزتان هنگ کند جلوگیری کنید و دیگه هر فکری که کنید . خوب این آموزش خیلی کم و کوتاه می باشد و در آن از دستورات VB Script استفاده می کنیم .

مجتبی بازدید : 86 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

با سلام. از بازدید کنندگان  و دوستان عزیز درخواست دارم، هر گونه مشکل در لینک های سیتنا وجود داشت

از تمامی دوستان و همراهان عزیز صمیمانه درخواست می کنم که اگه در لینک های دانلود و ... مشکلی وجود داشت توی قسمت ارتباط با ما، با ما درمیان بزارید تا به سرعت نسبت به رفع مشکل اقدام کنیم.

با تشکر  

 

مجتبی بازدید : 113 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

(93/9/23) تغییرات:

ویرایش جدید

اچ‌تی‌ام‌ال۵ (HTML5)، به عنوان نسخه جدید زبان نشانه‌گذاری ابرمتن برای ایجاد صفحات وب گسترش داده شده‌است. اولین بار در ژوئن ۲۰۰۴ بحث برای ایجاد نسخه جدیدی از زبان نشانه گذاری اچ‌تی‌ام‌ال آغاز شد و در فوریه ۲۰۱۰ نسخه‌های تقریبا نهایی، از این استانداردها ایجاد شدند. در اچ‌تی‌ام‌ال۵ بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. استانداردهایی جدید که شامل قابلیت‌هایی شبیه پخش پرونده‌های ویدیویی و کشیدن و رها کردن که قبل‌ها به افزونه‌هایی مانند ادوبی فلش، مایکروسافت سیلورلایت و گوگل گیرز وابسته بودند.

اچ‌تی‌ام‌ال 5، عنصرها و صفت‌های تازه‌ای معرفی می‌کند که کاربردهای وب‌سایت‌های امروزی را پاسخ می‌دهند. ارایه ی عنصر <nav> به عنوان عنصری برای بخش ناوبری سایت به جای کاربردهای عمومی عنصرهایی چون (<div>) و (<span>) یکی از آن‌ها است. افزوده شدن عنصر <footer> برای ارجاع به پانوشت‌ها یا خطوط پایانی کدهای اچ‌تی‌ام‌ال؛ و عنصر <audio> یا <video> به جای عنصر <object> از دیگر دگردیسی‌های این ویرایش است. همچنین در این ویرایش، برخی از عنصرهای اچ‌تی‌ام‌ال 4/01 مانند عنصرهای <font> و <center>، به کلی منسوخ و کنار گذاشته شده اند که تنها برای تعیین نوع و نحوه ی نمایش محتوای اشان به کار می‌رفتند و وظیفه ی آن‌ها بر دوش شیوه‌نامه‌های آبشاری (CSS) نهاده شده است.لازم به ذکر است که این ورژن همراه با CSS3 میتوانند به راحتی جای jquery را در ساخت گالری و اسلاید شو ها و افکت های دیگر گالری مانند پر کنند.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید نام نویسنده: حسن تفرشی
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 61
زبان: فارسی
حجم فایل: 1.1 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:50 - 93/9/22
منبع: پی سی دانلود

لینک دانلود

مجتبی بازدید : 118 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

باتوجه به این که این یکی از مهم ترین عوامل افزایش بازدید ورودی گوگل است .در این مطلب قصد دارم به برخی از روش های افزایش ورودی گوگل بپردازم که با انجام آن سایت خود را به یک سایت کاربر پسند ومفید تبدیل کنید ونتیجه آن هم افزایش بازدید واعتبار سایت شماست . 

 

ادامه مطلبو از دست ندید ...

مجتبی بازدید : 102 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

تابی نسبتا مفید که در بر دارنده مفاهیم هک و ویژگی های یک هکر است ؛ امروزه هر کسی با واژه هک آشناست و دوست دارد که بیشتر با آن اشنا شود ؛آشنایی کامل از با هک بدون داشتن اطلاعات قبلی از هک ؛آشنایی با PORT های مهم و قابل نفوذ کامپیوتر و…….. همه و همه را در این کتاب گنجانده ایم ؛ امید وارم ازخواندن آن لذت ببرید.

 

 

گرد اوری : محمد طاهری
زبان کتاب الکترونیک : فارسی
نوع فایل کتاب : pdf
حجم : ۷۰۰ کیلوبایت
تعداد صفحات کتاب الکترونیک : ۸۰
منبع ناشر کتاب :www.p30guide.ir
لینک دانلود این فایل
مجتبی بازدید : 92 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

در این کتاب آموزش هک به صورت کامل و پیشرفته برای شما آورده است و با خواندن آن شاید بتوانید کاری بکنید این فایل را می توانید از پی سی گاید به صورت رایگان و مستقیم دانلود کنید و از آن لذت ببرید این آموزش در ۱۷۵ صفحه در آمده. نظر یادتون نره!!!

نام نویسنده : —

زبان کتاب الکترونیک : فارسی

نوع فایل کتاب : pdf

حجم : دو قسمت مجموعا ۵٫۸۳ مگابایت

تعداد صفحات کتاب الکترونیک : —

منبع ناشر کتاب : www.p30guide.ir

لینک دانلود این فایل :       لینک دانلود قسمت اول        لینک دانلود قسمت دوم

 

منبع : پی سی گاید

مجتبی بازدید : 105 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

همانند ورزش‌های دیگر ‌این ورزش نیز دارای تنوع زیاد در میزان فشار وارده بر بدن است که میزان  سوختن کالری را به شدت تغییر می‌دهد؛

می‌خواهید لاغر شوید؟ می‌دانید که باید بروید سراغ حرکات ایروبیک. اما بهترین فعالیت‌هایی که موجب سوختن چربی می‌‌شوند، کدامند؟

۱۰ فعالیت زیر را پیشنهاد می‌کنیم. امتحانش ضرر ندارد.

مجتبی بازدید : 110 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

حتما مثل من بارها و بارها تو مجازی با جملاتی مثل این برخورد کردین

"دانلود این فایل فقط مخصوص اعضای سایت میباشد یا ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید"

از اونجایی که ما به فایل مورد نظر احتیاج داریم و چون حوصله ثبت نام نداریم من اینجا ترفندی قرار میدم تا بدون هیچ دردسری فایل مورد نظرتون رو به بهترین شکل دانلود کنید.

مجتبی بازدید : 108 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

برای آنکه بدانید سیستم شما مرد است یا زن مراحل زیر را دنبال کنید

روی اینجا کلیک کنید تا فایل دانلود شود. (حجم: کمتر از نیم کیلوبایت)

بعد از پسوند فایل رو تغییر به vbs بدید.

یعنی Sitena.mp3  بشه Sitena.vbs

سپس دوبار روی آن کلیک کنید
اگه صدای مرد شنیدید سیستم شما مرد در غیر این صورت سیستم شما خانوم خواهد بود

مجتبی بازدید : 187 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

امروز سایت فیس نما توسط گروه ی که هنوز مشخص نیست هک شد . سایت فیس نما یک شبکه مجازی با ۲ ملیون کاربر ایرانی است. فردی که این سایت را هک کرده است در حال انتشار دیتابیس این سایت می باشد پس به شما دوستانی که در این سایت اکانت داشته اید پیشنهاد میشود که پسورد ایمیل هایتان را تعویض نمایید. در عکس ادامه مطلب میتوانید متنی که هکر بر روی صفحه اول سایت قرار داده است را مشاهده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

مجتبی بازدید : 79 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

 

قابل توجه بازدید کنندگان

سایت هایی همچون سیتنا لیمو - جم فان سیتنا - سیتنا اخبار 3 - سیتنا 6i6e - سیتنا b4y - به سوی نور b4y - خاطره ساز - سیتنا پن پن و... سایت هایی هستند که از سیتنا مطلب کپی میکنند.

برای همین از آنها خواهش میکنم در صورت کپی مداوم از سیتنا اجازه کسب نمایند

جهت اخذ اجازه کپی بر روی لینک زیر کلیک کنید

ا ----------------------- ا

مجتبی بازدید : 88 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (1)

 

با قرار دادن این کد در ابتدای قالب رزبلاگ، تبلیغات حذف می‌شوند. مشکلات بسته نشدن تبلیغات در نسخه‌ی جدید کاملاً رفع گردید. 
ورژن انکریپت شده جدید منتشر شد. این نسخه تا تاریخ 1 اردیبهشت 93 توسط رزبلاگ شناسایی نشده و کار می‌کند.

 

برای مشاهده کد به ادامه مطلب بروید ...

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از سایت راضی هستید؟
    از چه طریق با این سایت آشنا شده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 1,406
  • بازدید سال : 8,639
  • بازدید کلی : 76,329