loading...
..::سیتنا::..
مجتبی بازدید : 175 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یکی از نرم‌افزار‌هایی که بیشترین میزان استفاده را در کامپیوتر شما دارد، مرورگر است. روزانه زیاد با مرورگر خود سر و کار داریم و با آن‌ها به سایت‌های محبوب خود سر می‌زنیم. با این حال احتمال اینکه هنوز با ویژگی‌های مختلف و کامل مرورگر کامپیوتر‌ خود آشنا نباشید، زیاد است. امروز قصد داریم شما را با پر‌استفاده‌ترین برنامه کامپیوتر‌تان بیشتر آشنا کنیم.

مجتبی بازدید : 214 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

آیا می‌خواهید هنگام مرور وب با سیستم‌عامل اندروید از ایمن بودن حریم شخصی خود مطمئن باشید؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این بخش به معرفی 5 مرورگر برتر که در زمینه امنیت اطلاعات و حفظ حریم شخصی  پیشتاز هستند می‌پردازیم.امنیت اطلاعات در سیستم‌عامل‌هایی چون اندروید یا لینوکس  به دلیل آن که سیستم نظارتی برای نصب اپلیکیشن‌ها (آن گونه که در ویندوز فون و iOS شاهد هستیم) در آنها وجود ندارد، از مواردی است که کاربران باید همواره به آن توجه کنند، چه بسا بی‌توجهی به این مسائل خسارات جبران‌ناپذیری را به کاربران آن‌ها وارد کند. این مسئله هنگام متصل شدن آن‌ها به شبکه اینترنت اهمیت دو چندان پیدا می‌کند، در این بین وب‌گردی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در این بخش می‌خواهیم 5 مرورگر ایمن از نظر حفظ حریم شخصی را به شما معرفی کنیم.

مجتبی بازدید : 222 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یوتیوب را می‌توان بزرگ‌ترین سرویس دهنده‌ی ویدئویی در اینترنت نامید. در این مقاله به نحوه دانلود ویدئوهای خود با رزولوشین اصلی می‌پردازیم.اگر شما هم جزو افرادی هستید که ویدئوهای بیشتری را در یوتیوب بارگذاری می‌کنید، احتمالا در دانلود کردن آن‌ها با مشکل مواجه شده‌اید. برای به اشتراک گذاری ویدئوهای  یوتیوب یا باید یک نسخه از آن‌ها را در هارددیسک خود نگه دارید یا از یوتیوب دانلود کنید. معمولا دانلود از یوتیوب با رزولوشین و کیفیت پایین انجام می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم روش دیگری را برای ذخیره و دانلود ویدئو با رزولوشین بالا معرفی کنیم؛ در این روش به‌جای دانلود مستقیم، از Google Takeout استفاده خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 225 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (1)

 

در تحقیقی که دانشگاه ایالتی آریزونا بر روی گروهی از دانشجویان انجام داده است به لیستی از ۱۰ قانون برتر برای حفظ دوستان و بهبود عملکرد در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کرده که با عمل به آن‌ها علاوه بر روابط اجتماعی مجازی خوب، در دنیای واقعی نیز دوستان بهتری خواهید داشت.توجه کنید که این نتایج در بررسی بر روی گروهی از دانشجویان که در واقعیت و فیسبوک با هم در تعامل بوده‌اند به دست آمده است و ممکن است برای دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی به این ترتیب اهمیت نداشته باشد اما به هر صورت نکات مهمی هستند که رعایت آن‌ها را به همه توصیه می‌کنیم.

مجتبی بازدید : 201 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیاز به ساخت چند اکانت در یک سایت خاص داشته باشید و به دلیل لینک فعال‌سازی که این سایت‌ها به ایمیل‌های شما ارسال می‌کنند مجبور به ساخت چندین ایمیل‌ مختلف شده باشید. به کمک ترفندی که امروز در زومیت به شما خواهیم گفت قادر خواهید بود تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، به بی‌نهایت ایمیل دسترسی داشته باشید.برای ساخت چند اکانت در یک سایت نیازمند ایمیل‌های مختلف هستید چرا که سایت مورد نظر به شما اخطار "کاربری با این ایمیل وجود دارد" را نشان خواهد داد و از آنجا که کمتر سایتی پیدا می‌شود که بدون فعال‌سازی اکانت، به شما امکان استفاده از خدمات خود را دهد تنها راه چاره ساخت چندین ایمیل و ثبت‌نام با کمک آن‌ها است که امری است بسیار وقت‌گیر. اما به کمک ترفندی که جیمیل ارائه می‌دهد برای همیشه از دست ثبت‌نام‌های مکرر در سرویس‌های ایمیل نجات خواهید یافت و تنها با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، صاحب بی‌نهایت ایمیل خواهید شد.

مجتبی بازدید : 149 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

امروزه لپ‌تاپ‌ها جزو محصولات پرکاربرد هستند و تقریبا تمامی قشر جامعه بخصوص دانشجویان از آن استفاده می‌کنند. طول عمر باتری لپ‌تاپ‌ها و دوام آن‌ها، جزو مواردی است که خریداران همواره توجه بیشتری به آن نشان می‌دهند. در این مقاله با یازده روشی که کارایی و عملکرد باتری لپ‌تاپ‌ها را افزایش می‌دهد، آشنا خواهید شد. زمانی را تصور کنید که در مسافرت کوتاه به سر می‌برید و لپ‌تاپ خود را به همراه دارید؛ اگر در این شرایط شارژر لپ‌تاپ را فراموش کرده باشید یا حتی به پریز برق دسترسی نداشته باشید،  شارژ باتری لپ‌تاپ می‌تواند در مدت کوتاهی به پایان رسیده و دستگاه خاموش شود. امروزه لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های بهبود یافته، گرافیک‌های با رزولوشن بالا و حافظه ذخیره سازی بیشتری برخوردار هستند. اما باتری جزو قطعاتی از لپ‌تاپ است که در صورت به پایان رسیدن شارژ آن، تمامی قابلیت‌های دستگاه به طور کلی غیر قابل استفاده خواهد شد. به همین دلیل، باید چندین ترفند و روش‌هایی را جهت تجات یافتن از این شرایط بحرانی به کار ببرید.

مجتبی بازدید : 153 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

در این مقاله سعی شده است که به آموزش مختصر و مفیدی در خصوص مشکلی ساده ولی گاهی دردسرساز یعنی عدم شناسایی حافظه فلش در ویندوز ۸ بپردازیم. تا انتهای مقاله با زومیت، جهت بررسی دلایل و راه‌حل‌های آن همراه باشید.ویندوز ۸ با این وجود که در زمینه شناسایی و استفاده از درایورهای سخت‌افزاری بسیار بهینه‌تر از نسخه‌های پیشین شده است ولی گاهی حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام اتصال حافظه فلش با پیغام عدم شناسایی آن مواجه شوید و حتی پس از چندین بار جدا کردن و اتصال مجدد آن مشکل باقی باشد.

مجتبی بازدید : 116 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 

شاید یک فلش درایو USB در اختیار دارید، اما چون نمی‌توانید هیچ اطلاعاتی بر روی آن بریزید، فلش خود را بدون استفاده رها کرده‌اید. به احتمال زیاد فلش درایو شما write protected است، به این معنی که اجازه فرمت اطلاعات یا اضافه کردن اطلاعات را به شما نمی‌دهد. اما راه حل این مشکل چیست؟در این مطلب به صورت ریشه‌ای این مشکل را بررسی خواهیم کرد.

مجتبی بازدید : 90 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری المسله، کمیته امنیتی شورای استانداری بغداد روز چهارشنبه اعلام کردکه خانواده هایی که از الانبار کوچ کرده اند این مطلب را به اطلاع نیروهای نظامی و امنیتی رساندند و نیروهای امنیتی نیز شماری از آنان را دستگیر کردند.غالب الزاملی یکی از اعضای این کمیته گفت: بخشی از مشکلات امنیتی که به تازگی در بغداد به وجود آمده، ناشی از ورود این تروریست ها با این عناوین است .

وی افزود: نیروهای امنیتی شماری از این تروریست ها را شناسایی کرده و اکنون نیز در حال تحقیق در مورد دیگر اشخاص هستند.

بغداد در 4 روز گذشته شاهد سلسله انفجارهای تروریستی به وسیله خودروهای بمب گذاری شده بوده و بر اثر این انفجارها شماری از شهروندان عراقی کشته یا زخمی شدند .

منبع : آریانا

مجتبی بازدید : 89 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

 


افزایش سرعت RAM تنها در چند ثانیه !

امروز یک ترفند ویندوزی باحال و دبش را به شما بازدیدکنندگان و البته همراهانمان می خواهم معرفی کنم . شما می توانید با استفاده از این آموزش یک فایل چند بایتی درست کنید که هر دفعه روی آن کلیک کنید ، سرعت Ram خود را تا حد معینی افزایش دهید .

تازه با این کار شما می توانید با سرعت بهتری با ویندوز خود کار کنید ، مثلا یکمی سرعت اجرای بعضی بازی هاتون را افزایش دهید و حتی از این که ویندوزتان هنگ کند جلوگیری کنید و دیگه هر فکری که کنید . خوب این آموزش خیلی کم و کوتاه می باشد و در آن از دستورات VB Script استفاده می کنیم .

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از سایت راضی هستید؟
    از چه طریق با این سایت آشنا شده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 1,395
  • بازدید سال : 8,628
  • بازدید کلی : 76,318